torsdag 13 mars 2008

skruv lös

Jag har börjat säga konstiga saker... Jag har börjat kalla THN för hem... Det skulle jag aldrig kunnat säga för en månad sedan.
Man bor väll där man har sin säng? Och i THN har jag ingen sådan, vet inte ens vem man ska stanna o bo hos när man kommer dit... Alltså, menar att inget är självklart längre...

Jag har inte vart ner på typ ett år..Behöver kanske bara träffa dem för att komma ihåg hur det igentligen är. Jag kan ju inte gå omkring o leva i en fantasivärld, där alla bara älskar mig.. För så är det ju inte precis..

Men vad vet jag...

Imorgon åker Jag o Henrik ner ... Hoppas på det bästa

3 kommentarer:

Henrik sa...

Jag tänker inte låta nån bråka med dig där nere. Om dom gör det så får dom med oss BÅDA att göra. Jag vill inte se min käresta sårad eller ledsen.

Vi ska ha jätteskoj där nere och vi ska kolla på ormar, blommor och hajjar, detta blir ju våran första semesterresa. Om man nu kan klassa den som det.

Puss!

Sofie sa...

Men henrik... Du fatta inte vad jag menade med detta... Ingen kommer att bråka med mig, det vågar dem inte!! och detta är faktiskt semester iaf för dig..du kommer att bli turist där nere men inte jag :P Haha

Puss

Henrik sa...

Sant det du säger, men jag har väl rätt att försvara min flickvän fastän jag är på semester?

men jag kommer nog mest gå omkring och titta mig blind på alla sevärdigheter :)