tisdag 25 mars 2008

lila

Visst är färgen lila fin.. Jag önskar att jag hade fler lila kläder, mer lila i lägenheten och i skolan borde det finnas lila färg på någon vägg... Men än så länge får det räcka med att jag nu har en lila blogg, som kanske folk kommer att störa sig på, men det skiter väll jag i :P

Om det är så jobbigt att läsa i konstiga färger så kanske glasögon är nått för en, lr starkare glasögon, haha Men nu ska jag skriva i lila =)

Knas att skriva ett inlägg om en färgen lila? Nej det tycker inte jag...
Vad är det som är så bra med färgen lila... Det är en färg som är mörk men fortfarande färgig. Man får inte huvudvärk av färgen. O sen så passar alla människor i lila, T.o.m lila hårfärg är fint :P
Just nu har jag satt upp en massa fjädrar i lägenheten, några av dem lila...

Jag har inge mer lila att dela med mig av nu... Så ha de bra!!

Inga kommentarer: