torsdag 13 mars 2014

Vårkänslor

Varmt, solen har visat sig och cykeln är framtagen. Visst får man vårkänslor. Men redan i helgen ska det bli minusgrader igen :( Men jag passar på att cykla till jobbet medan det går. Bara att slippa bussen känns bra, känns som vår. :)

Jag vill klippa av mitt tunga hår. Jag brukar alltid klippa mig 2 ggr per år. En gång innan sommaren och en gång innan jul, men iår vet jag inte varför det inte blev av innan jul... Men nu ser håret för jävligt ut :( Jag hade kunnat gå på audition för Ronja Rövardotter 2 och fått rollen! Trassel och nött. Folk tror väl att jag håller på och skaffa dreads!! haha När de gamla på jobbet klagar då är det illa :P

Detta får bli en förebild.
Efterbilden kommer i april när jag klippt mig (måste vänta på lönen, haha)


Funderar på en vårstädning i helgen. Jag har ju under några veckor gått igenom och rensat i lägenheten. Så det hade passat bra att köra en storstädning på det :)

Sen har jag fått löneförhöjning från 1 april :) Jag är nöjd med vad jag fick! Jag har också fått gå upp i tid, från 80% till 90% :) Även det är jag nöjd med! Det blir bara bättre och bättre för mig. Jag älskar mitt jobb och jag älskar min fritid. Hade bara velat ha fler timmar på dygnet!

Inga kommentarer: