fredag 17 januari 2014

Nya scheman

Spännande nu ska jag få nytt schema på jobbet. Jag har haft samma schema i ett år nu och jag har precis lärt mig det utantill, så det är bra att få ett nytt nu. Bra med variation. Jag ska få välja själv vilket schema jag vill ha eftersom jag har arbetat längst tid på huset av "vikarierna". Hoppas det blir lika bra som det jag redan har. Jag har varit nöjd med mina helger och lediga dagar, men jag har haft två tuffa veckor in emellan. Kanske jag kan fixa till det :) Jag ska också gå upp i tid, från 80% till 90% så det blir fler längre dagar, sluta 16 ist för 12, men det ger mer i betalt och så hinner jag mer utan att stressa på jobbet. Mina kontaktpersonsuppgifter har varit lite stressiga nu när jag jobbat så många korta dagar. Så på måndag börjar jag mitt nya liv, haha :)

Hoppas jag hinner med allt annat utanför jobbet bara. Det är ju i stort sett jag som driver runt hushållet tex. så vi har rena kläder att ta på oss och att det inte ligger dammtussar under sängen, haha :) Jag vill också hinna med mina egna intressen, som att handarbeta och sånt.

                HandarbetsSofie                                                                               JobbSofie

Inga kommentarer: