måndag 27 januari 2014

Morgonpigg

Äsch sovmorgon är inget för mig. Jag gick och lade mig tidigt i går kväll, 21.30 så jag behövde inte sova längre än till 7.30. Även fast jag försökte sova längre så gick det inte. Jag är för van att kliva upp ganska tidigt, i vanliga fall runt 6 tiden.

(Ja det är den 27 idag. Jag såg att jag ändå fått en del av min lön. Det hade blivit något strul på lönekontoret så det hade missat lägga in hela min lön :/ Jag visste inte att det kunde hända, när jag har min "fasta" tjänst. Men det kunde det tydligen. Säkert pga ob-pengar och nytt schema på jobbet.  Tur jag har Henrik som fick sin lön redan i fredags, så det gör inte så mycket att min blir försenad. Annars  hade det ju varit lite smått jobbigt, januari månad har varit lång nu sista veckan och jag är less på att snåla.)

Idag ska jag fixa på här hemma. Sen ska jag in till stan och möta upp Henrik efter han slutat. Det behövs handlas lite grejer.

God morgon, en lite piggare Sofie. 


Inga kommentarer: