tisdag 20 augusti 2013

Premiär

Något som är kul med hösten är alla roliga serier man kan följa när vädret inte är så tilltalande att vara ute i. Nu har Idol och Svenska hollywoodfruar börjat, haha jaaaa jag tycker det är bra program :D Jag ska se dom ikväll! Men som alltid kan jag inte se på tv och inte ha något annat att sysselsätta mig med, så jag tar fram mitt broderi och broderar lite samtidigt.

Nu har jag beställt några nya böcker också :) Jag är nu redo för hösten. Men det är bara mitten av augusti så jag får vänta ett tag. Jag är faktiskt ingen sommarmänniska då jag inte riktigt tål solen och alla hemska insekter som getingar och mygg :( jag har fortfarande kvar solexem på mitt ben och märken från alla myggbetten jag fått.

Men innan hösten så vill jag att mina tomater och chilis ska bli mogna!! :)

Broderar en bonad


Min pälsboll Lilly




Inga kommentarer: