tisdag 27 augusti 2013

Julafton igen!

Jag unnar mig presenter då och då. Som jag köper till mig själv. Det är lite roligare om man ser det som presenter än bara saker man skaffar sig. Just nu är jag inne i en period då jag läser mycket. Så igår kom mitt andra paket med spännande böcker :) Fina klappar.

Jag och min ena syster pratade igår och vi har båda redan börjat fundera över julen och julklappar. Jag vill verkligen åka ner över juldagarna iår. Nu var det så längesedan jag firade jul (eller någon högtid) med min familj, jag känner att jag måste passa på medan det går att samla alla. En tankeställare när både min farmor och morfar inte finns längre. Jag vill inte missa allt bara för att jag måste jobba. Jag jobbar jämt, jag fick knappt någon semester. Ja det är trist ibland. Förra året jobbade jag jul och nyår. I år vill jag vara ledig!

Inga kommentarer: