söndag 10 mars 2013

Palt, Musik, roligheter

Igår hade Henrik bjudit över en vän på paltmiddag. Jag tyckte det var lite konstigt att han lovat palt när han aldrig förut har gjort palt innan! :O Jag visste att jag skulle behöva hjälpa till.. Men det blev att jag tog över allt! haha Det gick inte så bra för älsklings Henrik och jag ville inte att all paltsmet skulle bli bortkastad. :P

Det blev iaf bra i slutändan tack vare mig! Och gott blev det :)


Melodifestivalen efter Middagen. Spännande omröstning och vinnaren blev bra. Fast jag röstade på två andra.
Men jag visste inte vem jag skulle rösta på iår så vem som helst skulle ha blivit bra :)

Idag ska jag tvätta mer tyger och förhoppningsvis hinna sy något. Jag måste förbi bibblan och lämna tillbaka böcker och jag måste sitta en stund med körkortsteorin och körhäftet. På tisdag ska jag fortsätta med stadskörningen kl. 7 på morgonen!

Inga kommentarer: