måndag 25 mars 2013

Hemma i sydväst

Jag har varit hemma i Trollis i en vecka. Omständigheterna hade kunnat vara mycket bättre men jag är glad att jag for ändå. Inget är som det varit längre. Men jag tror på bättre tider.

Jag hann även med en skräckupplevelse med mamma i rusningstrafiken inne i Göteborg, haha Mamma är rädd för byten i flera körfält (i detta fallet var det 5 körfält i 70 km/h) så jag är glad att jag lever! Såg i mitt körhäfte att det var en bild på just det stället vi körde på. Jag känner mig hemma i dessa körkortsböcker, alla bilder är hemifrån :P

Hann med flera flygplansturer och ett missat plan i Stockholm. Flygplan är också en skräck för mig. Jo jag är rädd för mycket men jag gör sakerna ändå bara något gott kommer ut av det. I detta fallet var det att träffa familjen :)

Imorgon är det dags att arbeta igen. Jag mjukstartar med en tredagars arbetsvecka med korta turer. Det räcker och blir över för mig just nu. Men som sagt, jag tror på bättre tider.


Inga kommentarer: