söndag 6 januari 2008

Varning!!

Jag håller på att sluta snusa!!
Igår kväll tog jag min sista snus.. Jag har inte tagit någon sedan dess, har inte ens en dosa hemma..
Jag har börjat äta och dricka allt möjligt varje gång jag känner sug efter nikotin.
Tur är så har jag nikotintuggummin som jag tar då det är som värst, men ska ju helst inte ta sådana heller...

Ja, så om jag snäser åt någon ( min lilla älskling pluttis henrik t.ex ) så är det igentligen inte jag.. det är nikotinet..

Men förhoppningsvis så ska allt vara över snart...
OCH jag ska inte fuska!!


1 kommentar:

Vidde sa...

Lycka till! Eller är det svagsint av mig att tro att det handlar om tur? För det gör det nog inte. Det handlar nog om att bestämma sig, att verkligen bestämma sig och att komma ihåg det när det är som jobbigast... Hoppas du klarar det!

Ring mig så kör vi en sväng! =)