onsdag 10 oktober 2007

Jag är bäst

Jag är bäst.
Det säger alla andra iaf så nu tror jag på det :) haha

Jag är också väldigt glad :)
Idag gick jag till skolan för ett möte med min handledare över mitt projektarbete...
Vi kom fram till att jag var jätteduktig och att jag hade hunnit längre än de flesta...

Sen så gick jag till slöjden för att träffa Lisa..
Då var jag inte lika glad längre, jag trodde att jag hade sabbat mina skoband :(
Men Lisa blev superglad och slängde sig över jag för att krama mig, hehe
Jag hade tydligen gjort helt rätt och inte bara det, dem är perfekta!!
Då blev jag glad igen...

Sen så har mitt kolttyg kommit och mitt kläde :)
AA vad ska jag säga jag sken upp ännu mera :D

Så nu efetr att jag har hjälp Lisa att klippa tyger så sitter jag hemma...
men ska snart gå tillbaka till skolan, jag har projektarbetsdag :)

Ha de bera berudar!!

Inga kommentarer: