fredag 21 september 2007

nu

Nu är allt jobbigt, min dag kommer bli förstörd bara för att jag kommer att hänga upp mig på en småsak...

Jag gick upp alldeles för tidigt i morse, bara för att jag skulle komma i tid till skolan för en gångs skull!!
Aaa, så lalala jag går till skolan och innan jag kommit in i skolan träffar jag min mentor som frågar vad jag gör där...
Jag ba, - Det är ju ena skola idag..
MEN... Nää det var det inte!!
Så jag har gått i onödan och gått upp tidigt utan att behövt det!!
VARFÖR säger ingen sånt till mig, ena.. jag var ju i skolan igår och då kunde ju någon ha sagt det! fattar inte vad det är med människor ibland...

och om inte det var nog...
Jag skulle ha hämtat böcker i skåpet, som jag helt glömde av för att jag blev så sur...
Läxa tills på måndag och jag får komma med någon ursäkt igen varför jag inte gjort dem, BLÄ


Inga kommentarer: