lördag 22 september 2007

Lördagkväll...

Nu är det den andra lördagskvällen som blir förstörd.
Sitter i sängen i sovrummet och glor i väggen..
Inte så roligt precis :/

Att inte han säger till när han ska vara med sina kompisar, då vet ju jag det innan och slipper vara ensam.. jag vill inte alltid sitta o glo filmer som jag tycker är svin dåliga!!

Så om du ni säger till nästa gång så kan jag hitta på något annat, ist för att känna mig isolerad inne i sovrummet!!


--------------------------------------------------

Men men, igår var det roligt :)
Jag,henrik,johanna o micke hade spelkväll.
Spelade "True or false" och "upp till bevis" (svinroligt)
Efter några cider blev det ännu svårare att hänga med, men det blev roligare :P
Jag och Henrik var svin bra på korten "kropp mot kropp"...
Vi är ju så viga :P hehe och lite tur kanske det var också...
Men hur mycket vi en kämpa så vann johanna o micke...

Ha det bra alla och jag hoppas att ni har en trevlig lördag o helg <3

1 kommentar:

Vidde sa...

Men det var ju på håret att ni vann! Ni hade ju en himla tur med kroppsdelarna hela tiden! =)