torsdag 12 juni 2014

Planterat

Jag har planterat lite blommor här ute på altan/trädgården. Även på jobbet har jag planterat och fått fint på gamlingarnas balkonger :) Det är roligt med blommor. Nu får jag bara komma ihåg att vattna dom så de blir stora och fina.

Lavendel


Här har knappt något slagit ut ännu, men det kommer massor av blandade sommarblommor på denna ampel. Kommer bli mäktigt vid entrén :)


Min fina Mårbacka Pelargon. Den har heller inte slagit ut än. Även denna kommer bli stor!


På baksidan har jag som vanligt röda pelargoner. En tradition.


I balkonglådan har jag blandat olika petunior och silverplantor. De får växa till sig lite mer. Men det kommer bli fint :)


Jag vill ha mer! Det är så fint med blommor. Jag vill också ha annat "pynt". Men tänkte vänta tills det blir trädgårdsrea på affärerna och det är det väl snart hoppas jag :)

Inga kommentarer: