onsdag 6 november 2013

Höstrusk

Det regnar/snöar och är grått väder här i Umeå. Man blir trött av vädret. Men något som piggar upp är vetskapen om att i år får jag fira jul med min familj nere i södra sverige :) Fick veta att jag fått semester över jul och i kväll har jag bokat biljetterna. Jag blir borta 1 vecka. Det ända tråkiga är att Henrik inte kan följa med ner. Men jag är säker på att han kommer ha det bra i Umeå hos någon av sina släktingar som bor här i närheten. Så han blir inte ensam.

Det bästa med dåligt väder att jag har tid att göra mina julklappar :) Men nu måste jag sätta igång på riktigt så jag hinner klart med dom!

Dags att plocka fram min värmefilt också. Så skön att ha på sig i soffan. Jag måste också bli bättre på att tända ljus och ha det extra mysigt på kvällarna. Just nu är det kaos med mina tyger som ligger utspridda i vardagsrummet, haha men jag är snart klar med dom. Då åker stickningarna fram och dom tar inte så stor plats.

Jag i höstskogen.


Inga kommentarer: