tisdag 5 februari 2013

Asiatiskt och körning

Igår var jag och några vänner ute och åt middag. Jag drack ett glas vin till det, då jag är ledig i över tre dagar. Det här är min helg! :) Vi åt asiatisk mat vid vasaplan. Mycket trevligt hade vi. Men jag åt för mycket/fet mat så typiskt mig så började jag må illa på slutet och fick åka hem tidigt. Usch vad är det för fel på mig, klarar inte av att äta något alls snart :(

I går fick jag först mycket beröm av körskoleläraren som tycker att jag kör bra. jag är redan på moment 5 efter två lektioner :) Det går bra för mig! hihi
Sen fick jag tråkiga nyheter om en person, så jag blev lite deppig.. men jag rykte upp mig (som alltid) och fixade till mig inför kvällen. Idag får jag ta igen det som jag struntade i igår när jag deppade.. Jag börjar med körkortsteorin inför imorgon, plugga plugga plugga!!


Inga kommentarer: