tisdag 15 april 2008

Tråkiga människor

Finns det nått tråkigare än tråkiga människor...

Jag stör mig på folk som alltid tycker att allt är tråkigt. Såna kan man ju inte umgås med.
Vissa människor får en till att börja gäspa så fort man ser dem. vrf är det så?
Jag vill inte vara en som dissar någon för att dem är tråkiga, men vad ska man göra när man blir så jävla trött av dem, när dem söver en med sin närvaro? Gå o ta en powernap och sen komma tillbaka? Ne det går ju inte precis...

Är det olikheten kanske? vad man tycker är intressant eller inte..

Andra kanske tycker jag är tråkig när jag babblar på om hur gulliga mina marsvin är...

Är detta kanske ett tråkigt inlägg för dig?
Det är det inte för mig...

hoppas att jag inte låter elak med detta här. Det är bara nått som jag tänkte på idag..

Inga kommentarer: