måndag 10 december 2007

Jag är 18 år idag!!

Hej!! Idag fyller jag 18 år!!
Fick ett sms imorse, stod - Hur känns det att vara vuxen?
Då tänkte jag shit det är jag ju nu :S
Men känner mig inte så mkt annorlunda sen igår då.. Men lite skillnad känns faktiskt!!

Ikväll är det kalas :)
har bjudit några stycken... Men tyvärr så vart det basketmatch i Gällivare, så jag får ha kalas imorgon också :) Dubbelroligt..

Jag har julstädat också, satt upp julgran och pyntat..
Kom att tänka på att Julafton börjar att närma sig...

men men, vad har jag fått hittills för presenter?...
Av mamma & pappa fick jag nya näbbskor ( kommer nästa vecka hoppas jag ), av henrik fick jag en massa kramar, pussar och den nyaste Harry Potter boken , av Stina fick jag en bodybutter och ett halsband från afrika :)... sen så har jag önskat mig grattiskort :)

----------------------------------------------------

Igår var jag och Stina i Kåbdalis och åkte skidor :)
Det var jättekul, jag blir bara bättre o bättre...
Så snart är jag bäst på det också (nästan lr eh kanske inte :P )


Ha det bra!! Grattis till mig själv!!!

Inga kommentarer: