måndag 26 november 2007

Studentfesten

Hej. Skulle igentligen ha skrivit i lördags men jag orkade inte, hehe
I fredags vart det studentfest på Gasskas :D

Men först så vart jag bjuden på middag nere på Nyborg, hos tjejerna i min klass... gottigt
Så det var en liten förfest där med nästan alla tjejerna i min klass och några till ifrån Arvidsjaur och kåbdalis och Lisa :) ...

Sen gick vi upp på Gasskas . Vi fick en välkomstdrink som smaka väldigt konstigt och vart inge god. Vi fick ett armband typ, som vi skulle ha om vi gick på Opera, skulle då fått allt billigare...
Men jag är ju inte 18 så min studentfest tog slut när alla gick på Opera, tusan...
Men iaf, det vart karaoke lr hur det stavas :/

Tänkte påminna alla om några viktiga saker!

  • Första advent nu på söndag
  • Skriv julkort till alla snälla släktingar och vänner
  • Mindre än en månad kvar till Julafton
  • Den 10 dec fyller jag 18 ÅR!!!

1 kommentar:

Henrik sa...

Hihihi... puss älskling :)