söndag 29 juli 2007

Regn

Vrf ska det behöva regna hela tiden?! MORR
Hela denna sommarn har vart knas, regn, regn och mera regn!!
Men lite sol har man ju fått, men jag blir inte nå solbrun av att vara i solen i 5 min och sen gå in, tusan också :P
Kan trösta mig med att när jag är 40-50 år så har jag inga rynkor, som alla andra som har legat i solen varje sommar hela sina liv...

Men men... skitsam, jag längtar till vintern är här igen!!
Om jag ska trivas riktigt bra utomhus, så ska det vara minus 20-30 grader...
Så blir det mysigare inomhus med tända ljus och varm choklad framför TV:n i soffan...
Och Henrik blir extra gulligullig när han kommer hem, röd om kinderna o näsan rinner =)

Nu ska jag iväg till stan och sen ska jag och Henrik åka hem till lilla Jokkmokk igen :)
Henrik har storshoppat och jag klarade mig undan slösandet faktiskt...

Saknar Therese och önskar att hon var här med mig <3

Ha det bera i sommarregnet!!

1 kommentar:

SN sa...

Jag kör samma linje som du och tänker att jag kommer att vara relativt rynkfri några år till iallafall.